Dowody rzeczowe

Addendum do poprzedniej notki, w postaci dokumentacji zdjęciowej. Na wstępie chciałem stanowczo zdementować plotki, jakobym obracał się wyłącznie w środowisku damskim...

dowód rzeczowy nr 1

...na zdjęciu widać wyraźnie, że nie jestem jedynym facetem. Podpowiedź: drugi dżentelmen siedzi w pierwszym rzędzie, pierwszy od prawej (w zielonych butach). Poza tym, wygląda na to, że strasznie jestem wysoki.

Poza tym wspominałem, że ogród botaniczny w niektórych aspektach był dość przygnębiający. Po przejrzeniu zdęć doszedłem do wniosku, że "przygnębiający" nie jest właściwym określeniem.

niektóre plastikowe dinozaury są po prostu smutne. Inne mają oczy zasnute bielmem

Właściwym słowem jest "przerażający".

W bonusie zdjęcie Creepy white guy stalks once again.


PSJ

Komentarze

Iza pisze…
No! To wyjaśniło sie, skad te kwiaty na rocznicę dla żony :D

Popularne posty z tego bloga

Pożegnanie z Tajpej i nocny Hong Kong

Krótki wpis o właściwym zachowaniu w świątyni tajwańskiej

Tainan - dzień dziesiąty i jedenasty